dinsdag 31 juli 2007

Aftellen

Het aftellen is nu begonnen.
Nog 7 dagen en dan vlieg ik naar Lesotho. Ik heb er onwijs veel zin in.
Mijn verjaardag was erg gezellig. Nu dat achter de rug is moet ik toch serieus aan het werk met de laatste dingen kopen, regelen en gaan inpakken.
Maar heb ik genoeg dozen? Ik heb geen flauw idee. Waar begin ik? Wat neem ik mee? Wat is belangrijk en moet naar mijn ouders? Wat gooi ik weg?

Erg leuk (not) dat hotmail op dit moment niet te openen is, ik hoop dat dat van tijdelijke aard is want ik zit op een paar belangrijke mailtjes te wachten.

Maar goed nog 7 dagen en 2 en half uur voor ik vlieg.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Spannend hoor Nienke! De tijd zal nu wel sneller gaan, toch? Ik kijk al regelmatig even hier of er een berichtje staat! Ben zo benieuwd wat je allemaal gaat beleven.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

Heb je al iemand die je kamer gaat huren?

Succes nog met de laatste voorbereidingen!

groetjes,
Annet

Anoniem zei

Hee Nienke!
Ik hoop dat je een hele goede tijd hebt.
Leuk, zo kan ik je weer een beetje volgen (via je weblog)!

Hele goede reis!

Jenine

Anoniem zei

Hoi Nienke.
Nu je had voldoende dozen. Ik vond het erg gezellig om samen met je vrijdag de chaos te lijf te gaan. En zowaar om 16.00 al klaar. Jij nog even wat stof wegwerken en ik thuis jouw spullen een goede plek geven. Aftellen doe ik niet gaat zo al snel genoeg. Liefs en tot maandag. Liefs Mam.