donderdag 31 januari 2008

US

Ik ben inmiddels in de US, na ongeveer en reis van 24 uur en mijn maandag duurde 45 uur. Ik ben namelijk terug in de tijd gevlogen. Ipv 12 uur op jullie voor loop ik nu 9 uur op jullie achter.
Het is hier koud (ca.0C), nat en winter. Wel even wennen na 6 maanden warm en mooi weer.

Ik ben nu bij vrienden, Elliot is een oudhuisgenoot. Ik ga uitzoeken wat ik kan doen en zien hier in de winter en hoe ik ga reizen. Het openbaar in de US is niet zo goed als ik Europa of NZ. Of eigenlijk zodra je de stad uitgaat ben je afhankelijk van een auto, er gaan maar heel weinig bussen.
Oke, zodra de MAC mijn weblog wil openen probeer ik weer foto's op de weblog te zetten.
Tot snel.

1 opmerking:

Anoniem zei

ha Nienk,

goed om te horen dat je ook weer veilig op je volgende bestemming bent aangekomen!!

Ik geef je een week voor een flinke verkoudheid...hatsjoe!

liefs, ons