vrijdag 9 november 2007

First Hike

English at the end

Oke ik ben gisteren terug gekomen van mijn 3 daagse wandeltrip. Woensdag zijn we met een watertaxi afgezet in een baai. Onderweg hebben we dolfijnen gezien, eindelijk. Ze sprongen ook maar je moet geluk hebben om dat op je foto te krijgen.

Het regende dus we hebben de 2 en halve uur durende wandeling in de regen gelopen. Het was zulk pisweer dat we helemaal niets van de omgeving hebben gezien. Ik had mijn regenjas en regenbroek aan maar ik was helemaal doorweekt toen we aankwamen. Gelijk geluncht en toen eerst maar in de slaapzak opwarmen. Aan het eind van de middag klaarde het op en konden we onze spullen drogen.

Donderdag hebben was het heel mooi weer en konden we goed van het uitzicht genieten, we hebben eigenlijk helemaal niets gedaan. Ik steeds op de uitkijk naar dolfijnen en orka's maar niets gezien.
De onderstaande foto is gisteren gemaakt toen we weer terug liepen. Het was super wandelweer niet te warm en geen regen.

Op velen verzoek een foto van mezelf. Ik heb die donderdag avond gemaakt tijdens zonsondergang. Als je goed kijkt zie je rechts van mij de hut waar we in sliepen.

Gisteren zijn we weer terug gelopen. Ze zeiden dat het ongeveer 8 uur zou duren maar wij deden het in 7 uur uur. Een taxi pikte ons op en bracht ons terug naar Russell.
In het hostel heerlijk gedoucht en herpakt.
Vandaag mijn weblog bijwerken en aan het eind van de middag naar Kerikeri waar ik ga werken op een "organic farm". Ik ben benieuwd hoe ik het vind en hoelang ik het uithou.

English.
I back from my 3 days walkingtrip. In the way out in the watertaxi we saw some dolphins. The first day we walked 2 and a halv houre in the pooring rain. I was completely soaked.
Yesterday the weather was perfect. We didnt do anything, I was at the look out for more dolphins and killerwhales but havent seen any.
Yesterday we walked out again, thats the second picture. We used 7 houres instead of the 8 that they told us. On request of a lot of people an other picture of me, at the right of me you can see the hut we were staying in in the back.
Today just mailing and in the end of the day I leave to Kerikeri to work on the organic farm, I wonder if I will like it.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi nienke
Leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt,heel veel plezier en werk ze,ik ben benieuwd hoe het bevalt op die boerderij.groetjes Erna

Anoniem zei

hoi nienke,
je bent gelukkig weinig veranderd!!! haha, duidelijke foto hoor!
hier alles nog steeds prima, morgen komt sinterklaas, dus dat worden drukke weken op het werk. Wel gezellig hoor!

werkze op de boerderij! ben benieuwd hoe je het vindt!
liefs sabine

Anoniem zei

Heeeey Nienke,

Leuke foto, van jouw maar ook van de dolfijnen. Wat gaaf om die te zien.
Hier vriest het inmiddels, handschoenen weer.
Jij werkse op de boerderij, en wij gaan "werken" met sinterklaas.

Groetjes Alie