zondag 4 november 2007

Paihia

English at the end

Ik ben na een paar dagen in Auckland geweest te zijn vertokken naar Paihia, dat is in de Bay of Islands ten noorden van Auckland. Ik ben hier inmiddels al een paar dagen en het is hier fantastisch (zie foto).

Gisteren was het erg mooi weer zoals je op de foto ziet. Vandaag is het zwaar bewolkt en miezerd het af en toe. Het is gelijk een stuk kouder.

Morgen ga ik naar een klein plaatsje om tegen kost en inwoning een paar dagen te werken. Er is alleen een klein probleempje, er blijken geen bussen heen te gaan. Ik hoop dus dat iemand die ook in het hostel logeert me ernaar toe wil brengen. Misschien ga ik daarna op een organische boerderij werken waar ze allemaal fruit en groenten verbouwen, maar dat moet ik nog regelen. Ik zal dus een paar dagen niet achter de pc zitten om mijn weblog te updaten (sorry Hjet)

English
After a few days in Auckland I travelled to Paihia, thats a little place north of Auckland. Yesterday the weather was great (see picture). Today its very cloudy and sometimes rainy. Tomorrow I try to get to a little place in the middle of nowhere ( there seems to be no buses going there at all) to work for a few houres a day. I get free accommodation and food in advance. In the end of the week I maybe go and work on a organic farm but I havent arranged that yet.

Geen opmerkingen: