dinsdag 11 december 2007

New Occupation

English at the end

Hallo allemaal, ik leef nog hoor maar verblijf momenteel in een tuin en daar is geen internet.
Ik reis nog steeds samen met de Canadees en op dit moment zijn we aan het werk bij een kersen bedrijf. We plukken kersen en krijgen betaalt per kilo die we plukken. Een beetje geld verdienen is nooit weg.
Gisteren had ik een rij kersenbomen met heel veel kersen eraan. Ik geloof dat ik ca. 130/140 kilo kersen heb geplukt. We kamperen in de tuin van de mensen en mogen hun douche gebruiken. Na een dag werken is dat wel erg fijn. Mijn duim en wijsvinger zijn inmiddels helemaal rauw van het plukken.
Met kerst gaan we weeer wandelen, de Heaphy Track voor de kenners.
Verder weinig nieuws, ik wordt weer mooi bruin van het de hele dag buiten zijn en doe verder weinig anders dan werken, eten en slapen.
Foto's komen de volgende keer weer.

English
Im still traveling together with a Canadian guy and at the moment we are working in the cherry fields. We are picking cherries every day and are camping in the garden. The people allow us to use there shower, thats very nice after a long day work.
With christmas we are going to hike again and then further on to the south of the southern island. I put pictures on the weblog next time.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Nien, moest heel wat bijlezen hoor, maar ik heb genoten. Krijg ook weer helemaal de reiskriebels. Hartstikke leuk wat je allemaal doet. Geniet er maar lekker van!
Liefs Lianne

Anoniem zei

Hai Nienk!!! Zijn je darmen al van de waps van al die kersen of was je al aardig snel van het kersen snoepen af?!
T is goed om weer wat van je te lezen! Wandel ze straks weer...enne..hoe is die canadees ;)