maandag 3 december 2007

Southern Island

English at the end

Hier ben ik weer. Ik ben nu op het zuidereiland. Het was een mooie en rustige boottocht van 3 uur. De eerste foto is gemaakt vanaf de boot terwijl we tussen de eilandjes van het zuidereiland voeren.

Ik ben nu in Bleheim. Het is een gebied waar allemaal wijngaarden zijn. Veel mensen werken in de wijngaarden om geld te verdienen voor hun verblijf hier.
Hopelijk worden de kersen snel rijp (waarschijnlijk in een paar dagen) en dan kunnen we kersen plukken. Wat geld verdienen is nooit weg.

Het is hier prachtig weer, vandaag blauwe hemel en ca. 21 C. Ik klaag helemaal niet.


Nieuw Zeeland bevalt zo goed dat ik mijn vliegticket verandert heb en nu het maximale aantal dagen in NZ verblijf en dat is 3 maanden. Ik blijf nu korter in USA.

English
Im at the southern Island now. It was a great and nice boatride of 3 houres (first picture).
Now Im in Blenheim where all the vineyards are. A lot of people are working there to earn some money. As soon as the cherry's are ripe Im gonna pick these to earn some money as well.
The weather is great here, its blue sky, sunny and ca. 21 C. Im not complaining at all.
I like it so much here that I changed my ticket. Im staying now the maximum days in NZ (thats 3 months) and spend less time in USA.

1 opmerking:

Anoniem zei

En droom je al van de kersen?

liefs An