dinsdag 13 mei 2008

Lucky Vegetarian

English at the end

Afgelopen week heb ik een bezoek gebracht aan 1 van de vele markten hier in Cusco. Het was een markt waar vrijwel geen toeristen kwamen. Ik heb alles eens goed bekeken, je kunt er echt alles kopen. De vrouwen die er werkten vonden het geweldig. Ze lieten allemaal verschillende dingen zien die ze verkochten, legden uit hoe je het klaar moet maken enzo.

De kippen liggen allemaal opgestapeld, vaak opgesneden zodat je de ingewanden goed kan zien.
All the chickens together.


Hier nog vrijwel het hele beest.
Almost the whole body.


Alle koppen worden bij elkaar gestoken...
We put all the heads together..

Deze geiten hoofden zien er een stuk ongelukkiger uit.
The goat heads looks very unhappy.



En dan de koeiehoofden, gedeeltelijk al van vel ontdaan.
The heads without the skin

De larynx met een giga tong eraan.
The larynx with the tongue.
De lange dunne dingen zijn penissen.
The long sticks are the penisses
De hersenen
The brains

De luchtpijp met....

The airpipe with ...

De pootjes

The legs


De tanden

The teeth

Om een 1 of andere reden hakken ze de snuit van de kop af.

I dont know why but they cut the snout from the head


En dan de ballen
The balls


English

Last week I visited a local market. You can really buy anything from the animal. You name it and they have it. The ladies showed me really everything they had.



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zijn nog eens vrolijke foto's Nienke! Hahaha, kan me voorstellen dat het interessant was. Verkochten ze op deze markt alleen vlees/ onderdelen van beesten?

Groetjes,
Annet

Anoniem zei

Bij zulke foto's was een waarschuwing wel op zijn plaats geweest! Bv "Naaktfoto's" Ik hoef de eerste dagen geen vlees meer. En dit laat je ons zien als vegetarier! Hoop dat de volgende serie foto's wat leuker zijn.
Liefs Mam.

Anoniem zei

Bah, joh, net mijn boterham op... fijn om even te weten waarom ik ookal weer geen vlees wil eten...
Groetjes,

Paula