dinsdag 26 februari 2008

Salt Lake City

English at the end

Afgelopen vrijdag ben ik naar Salt Lake City gevlogen, een vliegtrip van 2 uur. Conni en haar man kwamen me halen. Zaterdag zijn we de bergen ingegaan met "snowshoes", dat zijn van die tennisrackets onder je schoenen. We hebben een geweldige wandeling gemaakt. Op de tweede foto staan we op een bruggetje. Als je goed kijkt kun je zien hoeveel sneeuw er ligt.
Gisteren is er in de bergen weer verse sneeuw gevallen.




De aankomende dagen wordt het mooi zonnig weer. Morgen en woensdag ga ik skien. Vrijdag is het alweer voorbij en vlieg ik terug naar Seattle.
Het blijkt dat niet al mijn emails doorkomen. Laat even weten als mijn mail wel aangekomen is.

English
Im in Salt Lake City now to visit my friend Conni. Saturday we went for a hike in the mountains with snowshoes. It was great fun. At the second picture you can see how much snow there is here. Its going to be great weather the next few days. We are going to ski tomorrow and wednesday. Im looking forward to it. On friday Ill fly back to Seattle.
I found out that not all my emails come through, just let me know when you received an email from me.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nienke.
Geweldig dat dikke pak sneeuw. En wij maar naar de regen kijken. Groetjes voor Connie en haar man. Liefs Mam.

Anoniem zei

Hé Nienke,

Heerlijk, echt winter!
Maar het weekendje Landal met veel wind en bossen was ook lekker uitwaaien hoor.
Ik heb nog geen mail van je gehad...

groetjes,
Paula

Anoniem zei

Hé Nienke,

Heerlijk, echt winter!
Maar het weekendje Landal met veel wind en bossen was ook lekker uitwaaien hoor.
Ik heb nog geen mail van je gehad...

groetjes,
Paula