vrijdag 7 maart 2008

Roux

English at the end
Hier waarschijnlijk het laatste berichtje vanuit de US.
Ik ben nog steeds bij Elliot en Erin. Elliot heeft in Groningen bij mij in huis gewoond. Om te zorgen dat hij zijn nederlands niet vergeet hebben Erin en ik deze romper met tekst voor Elliot (Roux) laten bezorgen.
Roux is bijna 11 maanden oud en zoals je ziet een scheetje.
De afgelopen dagen ben ik niet meer naar Canada geweest. Ik heb me hier in Tacoma vermaakt, de laatste dingen regelen, kopen en doen. Gisteren zijn we als afscheid voor mij wezen bowlen met een paar mensen. En je zult het niet geloven maar de tweede ronde won ik, joehoe.
Morgen mijn rugzak pakken om dan zondagochtend vroeg via Houston naar Quito te vliegen. Ik verblijf daar 1 nacht en 1 dag en vlieg dan naar Lima. Daar zal ik overnachten om dan s'ochtends vroeg naar Cusco te vliegen. Ik ben benieuwd.
English
Her the last message from the US (I think). Im spending my last days with erin and Elliot. I shared a house with Elliot in Holland. To make sure that he wouldnt forget dutch, Erin and I made a t-shirt with dutch tekst for Elliot (Roux). The tekst means in dutch:" Im cute." (pict.)
I didnt travel to Canada last week. I spend my days in Tacoma to organize the last stuff before I leave for Peru on sunday. I fly through Houston to Quito, spend 1 night and 1 day there. Then to Lima, I ll spend 1 night there and then to Cusco where I arrive at tuesday.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is echt een scheetje. Elliot en Erin kunnen daar trots op zijn. Jij zult hem vast wel even gaan missen. Goede en ontspannen! reis komende dagen. Liefs Mam.

Anoniem zei

hoi nienke,
heerlijk hoor die verhalen steeds! ziet er goed uit allemaal!

geniet maar weer volop overal van! Liefs sabine