maandag 3 maart 2008

Skien

English at the end

Afgelopen week was ik in Salt Lake city op bezoek bij een vriendin uit Zwitserland die nu in SLC woont. We hadden een paar dagen geweldig mooi weer en hebben die dag dan ook op de skies gestaan.


Gelukkig kon ik wat kleren lenen want een skibroek zat bijvoorbeeld niet in mijn rugzak.
Afgelopen vrijdag ben ik weer terug gevlogen naar Tacoma waar mijn andere vrienden wonen die ik als een soort basis gebruik.
Zaterdag ben ik samen met Erin naar de Spa geweest. Dat was heerlijk! Ik heb daar een scrub behandeling genomen van maar liefs 40 minuten. Je begrijpt wel dat mijn huid nu babyzacht is. Het was verbassingwekkend lekker.
English
Last week on my visited of friends in Salt Lake City the weather was beautifull. On these days we went skiing for 2 days. Nice views, nice snow and nice weather (see pict.1 and 2)
Friday I flew back to Tacoma to my other friends. I use them some a base. On saturday Erin and I went to the spa. I had a scrubtreatement of 40 min. long. It was very good to loose all the old skin.

Geen opmerkingen: