dinsdag 22 juli 2008

Surprise!!!!!!!!!!!!!!!

English at the end

Verrassing!!
Ik ben afgelopen zondag als verrassing voor mijn ouders terug gekomen, ze hebben helemaal niets door gehad. Op dit moment ben ik weer in Groningen, kleren wassen, dozen weer uitpakken en zorgen van mijn jetlag af te komen.


English
Surprise!! For all the people who knew taht I was gonna surprise my parents, they didnt had a clou until I stepped in the door.
Now Im back in Groningen, washing my clothes, pack out the boxes with stuff and try to get rid off my jetlag.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi!
en... vonden ze je suprise leuk???
je had slecht weer in ned. de eerste dagen. het begint nu beter te worden gelukkig.

fijn dat je heel weer terug in nederland bent!
groetjes sabine

Anoniem zei

Hee Nienke,
jeetje van een reis man! Stoer hoor! Ik heb je steeds wel zo'n beetje gevolgd. Hele mooie plaatjes! Wat zal dat maf zijn om weer in Groningen te zijn nu?
Succes met wennen..!
groetjes Jenine

Anoniem zei

I'm glad you made it home safely! Happy Birthday!! When you start to miss me, if you don't already, you can come visit NYC :)

Anoniem zei

hoi Nienke.
Fijn dat je weer gezond en wel in nederland gearriveerd bent.Wat heb jij een boel gezien en meegemaakt zeg.Nu nog even lekker een paar weekjes genieten van je familie en de tropische temperaturen hier en dan zien we je weer.
groetjes Erna

Anoniem zei

Hoi Nienke,

Wat zal dat weer wennen zijn!!! Wat een reis en wat heb je veel gezien en gedaan. Zal je ooit nog kunnen wennen??? Ik hoop het wel, want volgens mij hebben de kleuters je wel gemist. Nu eerst even bijkomen en als jij straks begint ben ik nog op vakantie. Ik hoop daarna wat van je verhalen te horen.
groetjes Henny (Veerman)

Anoniem zei

He wereldreizigster, gelukkig weer veilig in Nederland, sterkte :)

Andresitto