zondag 15 juni 2008

Course

English at the end

Op dit moment ben ik hard bezig met het voorbereiden van een cursus die ik in het spaans ga geven. Vanaf morgen hebben de collega´s van Gonna een cursus, 2 dagen over rolstoelen en 3 dagen over communicatie. De vrijdag zal ik helemaal (in het spaans) verzorgen. Ik ga het hebben over communicatie en eet- en drinkproblemen.
Ik ben nu dus druk bezig met alles op de pc zetten, gelukkig kon ik een heel dik woordenboek (NL- spaans) van Gonna lenen. s´Middags heb ik 2 uur spaans om alles te corrigeren.

We zijn nog steeds in Peru wat dus inhoudt dat het binnen erg koud is. Vooral als de zon niet schijnt. Hier ben ik dus bezig met mijn voorbereidingen. Het is trouwens gewoon overdag.


Ja en dan s´avonds met een wel verdient biertje (en de nodige kleding) voor de tv.

English

At the moment Im busy preparing a course about communication and eating and drinking problems. Ill do the whole friday alone and it will be in spanish as well.

At the first picture Im working at the pc on daytime. Its still cold here when your are not in the sun. This picture is taking on daytime when it was cloudy.

The second picture is me after a long day of working with my well earned beer (and a lot of clothes) watching tv.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nienke!

BBbbbrrrrr... krijg het al koud als ik naar je kijk! Jammer dat je geen kacheltje hebt zeg!

Knap zeg dat je een cursus in het Spaans geeft! Ik zou het je niet nadoen!

Het schiet nu op he... al weer bijna tijd om naar Nederland te gaan. Geniet er nog maar van zolang het kan!

Voor ons nog twee weken en dan vakantie!

Liefs,
Annet

Anoniem zei

He nienkedepienke
Ik zal voor je duimen vrijdag. Succes!
Groetjes Hannina

Anoniem zei

nog 5 dagen werken! en dan hebben wij vakantie! heerlijk vooruitzicht.
voor jou is het aftellen ook begonnen! geniet er nog van!

liefs sabine