maandag 23 juni 2008

I survived

English at the end

Afgelopen week ben ik voornamelijk bezig geweest de cursus voor afgelopen vrijdag voor te bereiden. Natuurlijk koste het me meer tijd en moeite dan ik gedacht en gepland had.
Heb zelfs voor het eerst van mijn leven een presentatie in Power point gezet. Niet moeilijk maar de eerste keer is het wel even zoeken en uitproberen hoe het allemaal zit.


Alles ging in het spaans. Mijn spaans is nog niet perfect maar volgens mij begrepen ze me allemaal wel. Het praktijk gedeelte over eten en drinken viel goed in de smaak al waren ze veel te voorzichtig met elkaar.

Morgen is hier Inti Rimi, het grootste feest van Cusco met Inca's enzo. Ik ben benieuwd want het zal verschrikkelijk druk zijn en ik weet niet of we iets kunnen zien. Dan woensdag tm vrijdag weer werken in 2 andere steden. Volgende week heerlijk 5 dagen wandelen, ik heb er zin in.

English
Last week Ive been preparing my course for last friday. It took more time then I expected. I even put my presentation in Power point. It was the first time of my life, so it took more time to find out how it worked. But it turned out to be great.
The course was in spanish, my spanish is not perfect yet but I believe that they understood me very well.
Tomorrow its Inti Rimi, the biggest celebration of Cusco with Inca's and so on. I ll be incredible busy so I hope we can see something.
Wednesday til friday working in other cities. Next week Ill be hiking for 5 days in the mountains. Im looking forward to it.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou, petje af hoor, Ninus! Doe het je niet na!
Geniet van je wandeldagen volgende week!
Gertine

Anoniem zei

Stoer hoor!!!!!
In het spaans een powerpointpresentatie te geven! Kan je mij mooi een powerpointcurus geven, mag gewoon in het nederlands!
liefs Gabrie