donderdag 18 oktober 2007

Enge ziektes

English at the end.

Ik ben vandaag weer bij de dokter geweest. Geen malaria, geen knokkelkoorts en alle andere bloedwaarden waren allemaal oke. Geen enge ziektes dus.
Ik heb waarschijnlijk een virus en moet veel drinken enzo. Met een week of 2 moet ik me beter voelen.
Mijn been heeft veel last van kramp dus daar ga ik zo iets voor halen. Een beenmassage was ook erg goed. Nu heb ik dus een goede reden om dat te doen. Je ziet het hier overal op straat.
Ik drink me te pletter en gebruik inmiddels ORS, dat heeft zijn effect inmiddels ook al. Ik voel me dus a beter dan een paar dagen geleden. Morgen naar de zuidkust en maar eens een boek op het strand gaan lezen.

English
Ive been to the doctor again an everything is oke, no malaria, no denguefever and the rest of my blood is oke too. I probably have a virus and will feel better after a week or 2. I have to drink a lot, walk a lot, get a leg massage and Ill buy something for my legcramps.
Tommorow Ill travel to the southcoast and lay on the beach with a book.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nienke,

Hopelijk gaat het als je dit leest nog beter met je dan toen je je laatste bericht schreef. Ik lees regelmatig je weblog en dacht, kom ik zal ook even een reactie sturen. Wat een mooie dingen heb je al gezien zeg!!! En wat avontuurlijk allemaal. Ik heb bewondering voor je ondernemendheid. Ik wens je heel veel plezier en mooie omgevingen en leuke mensen op je reis!!! En over een tijdje mail ik nog wel een keer. Hier gaat overigens alles zijn gangetje en echt iets te melden is er niet. Nou ja, misschien dat Hilde inmiddels getrouwd is. Ze zag er prachtig uit. We zijn er met een heel aantal van de Vogellanden geweest. En het gehuwde leven bevalt haar tot nu toe prima (het zou ook van de zotten zijn als dat niet zo was!!) Verder geen nieuws, dus tot horens maar weer.

groetjes Henny (Veerman, van de Vogellanden, LP, SK, ik hoop dat je het nog weet!!!)

Anoniem zei

Lieve Nienk!
wat lezen we nu?!! We hoeven ons toch geen zorgen te maken he?! Anders kom je als de wie-de-weer-ga maar weer terug naar Lesotho!
We hopen dat je nog een beetje kan genieten van Cambodje, want voor je het weet zit je weer in een ander deel van de wereld!
Hier wordt nog steeds aan je gedacht....
liefs van ons, DJ Hjet en Aron