dinsdag 2 oktober 2007

Saigon

Even snel een bericht vanuit Saigon ook wel Ho Chi Minh City genoemd. Ik ben nu halverwege mijn 2de trip. Het is nog steeds erg leuk en ik zie nog steeds nieuwe dingen.
Vanochtend ben ik naar een hotpool geweest en heb een mudbath (modderbad) genomen. Het was heerlijk, helemaal omdat het hotel van afgelopen nacht verschrikkelijk was. Ik heb daar zo weinig mogelijk aangeraakt.

Nu 1 nacht in Saigon. Heb net een lonely planet van Cambodja gekocht en heb nog een paar boodschappen die ik hier moet doen voordat ik weer naar het platteland vertrek.

Er blijkt een tyfoon aan te komen en het is nog niet helemaal zeker waar die heen trekt. Op dit moment denken ze Hoi An (de plek waar ik gesnorkelt heb), maar hij kan ook deze kant op komen of verdwijnen als hij op land komt.
Mocht het heel erg hard regenen morgen dan gaan we niet naar de Mekong Delta en stopt de trip hier.

Vorige week was er een tyfoon in Halong Bay de plek waar ik gekayakt heb. Ik heb er weinig van gemerkt. Momenteel regent het hier stevig en ze zeggen dat dat vanwege de tyfoon komt. We zullen wel zien.

Als alles goed gaat kom ik vrijdag bij de grens aan. Tot later

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nienke.
Fijn dat alles naar wens gaat. Lekker zacht huidje na je modderbad? Succes met de tyfoon, gaan ervan uit dat hij over waait maar dan niet over jou.
Liefs Mam

Anoniem zei

hey,
als alles goed gaat, kom ik volgende week vrijdag aan in land van bartje....
haha
liefs sabine

Anoniem zei

das lekker zo'n modderbadje....wij betalen ons daar blauw voor in de sauna...wat betaal jij???

Regen regen regen maar wel een fijne temperatuur.
Wij hebben het ook niet slecht wij zitten met een herfst zonnetje aan de port en kaas en de eerste bladeren vallen al.

Veel liefs tot mails An