zondag 21 oktober 2007

Strand

English at the end

Ik zit nu letterlijk op het strand mijn weblog bij te werken. Ongeveer 10 meter voor mij is de zee. Ik ben nu in Siknoukville, dat is een plaats aan de zuidkust van Cambodja. Na mijn zieke dagen is dit de perfecte plek om bij te komen, mijn boek te lezen en niets te doen.
Hieronder zie je mijn onderkomen.

Vanaf het balkon heb ik dit uitzicht, helemaal niet vervelend. Er hangt een hangmat waar je heerlijk in kunt luieren. Ze hebben hier heerlijke maaltijden met "seafood". Echt relaxen dus. Gelukkig is het lowseason waardoor het nog niet zo druk is. In high season lijkt het hier waarschijnlijk op Spanje. Zoals jullie begrijpen voel ik me inmiddels een stuk beter. Vandaag nog luieren en morgen terug naar Phnom Penh om dinsdag naar Bangkok te vliegen.
English
Im at the beach now and the first picture is my little house. The second picture is my view from the balcony. After my sick days this is the perfect time and way to relax, read a book and do nothing.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Nienke.
Wij, Hanneke en ik, zijn jaloers!. Willen zo ook wel uitrusten! Hier grauw weer. Maar het is je gegund.
Geniet ervan. Liefs uit Havelte

Anoniem zei

Hoi nienke
gelukkig voel je je weer beter! balen hoor dat je ziek was!
Knap snel weer helemaal op en geniet er weer van!

Morgen weer aan het werk na een weekje vakantie!
Nou tot spreeks,
liefs sabine

Anoniem zei

mmmmmm ik wil bij jou in je hangmat liggen......liefs An

Anoniem zei

Hoi Nienke. Even een reactie op een kleutervrije dag voor ons. Ja ja, er zijn mensen die gewoon blijven werken. Wat klinkt het allemaal leuk behalve dat ziek zijn. Maar jij verhuist van hangmat naar hangmat heb ik de indruk. Heeeeeeerlijk. Wij heben hier ook voldoende hangmatten zegt Roos, je kunt hier ook wel in een hangmat, daar hoef je niet zo ver voor weg te gaan. Vooral de foto's zijn illustratief. Rustig aan en geniet ervan. Groetjes Thea vanuit een redeijk koud kantoor.

Anoniem zei

Lieve Nienke,
Leuk om te zien waar je zat te skypen met ons! Ziet er zeer ydillisch uit, om jaloers op te worden. Wij hebben na ons gesprek heerlijk gewandeld in het bos maar helaas geen kastanjes gevonden. we schijnen naar utrecht te moeten voor kastanjebomen! En daar woon je dan voor in het bos:)!Een goed reis gewenst naar NZ!
liefs van ons allen