woensdag 8 augustus 2007

De eerste dag

Nou ik ben vertrokken, wel met 20 minuten vertraging maar blijkbaar hadden we wind mee en kwamen op tijd in London aan. Daar langs de bagage terminal (achter de schermen) gereden, nou dan geloof je echt niet meer dat je bagage nog goed aan gaat komen.
In London overgestapt op het vliegtuig naar Johannesburg. We waren net 5 minuten in de lucht en toen sloeg de bliksem in, in de vleugel waar ik op uit keek. Niets aan de hand dacht ik, maar als dan na 5 minuten een (co) piloot door je raampje komt kijken naar de vleugel en 5 minuten later weer een andere (co) piloot dan krijg je toch je bedenkingen. Maar blijkbaar zat de vleugel er nog aan en konden we rustig door vliegen.
In Johannesburg was het fris en wel 4 C, toch wel erg handig de fleeche windstopper. Toen van een grote Boeing met ca. 700 mensen naar een vliegtuigje met max. 30 stoelen, oeps. Gelukkig was het vrijwel onbewolkt en had ik een geweldig uitzicht over Zuid Afrika.
In Maseru stonden Harriet en Aron me op te wachten. Nu dus op de plaats van bestemming en het is hier super.

O ja mijn bagage kwam helemaal ongeschonden uit het vliegtuig, London weet dus blijkbaar wel wat ze doet.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Nienke,

Wat een spannend moment, tja, je maakt wat mee als je op wereldreis gaat. Fijn dat je het nu al super vind! Geniet ervan!

Paula

Richard zei

Wij gaan je volgen hoor!
Veel plezier!

Groetjes,
Mona en Richard

mam zei

Hoi Nienke.
Maar goed dat we alles niet van te voren weten! De bonbons zijn ook goed overgekomen of waren die al op? Geniet er met elkaar van.
Liefs Mam

Anoniem zei

hoi nienke,
fijn dat alles goed is gegaan tijdens het reizen!
doe harriet de groeten!

veel plezier!
liefs sabine

Anoniem zei

He wereldreizigster

Onze vakantie zit er helaas bijna alweer op en voor jou begint gewoon een jaar zonder werken, ongelooflijk!!! Om jaloers op te worden.
Noorwegen was trouwens ontzettend mooi, echt een land om nog eens naar terug te keren.

Groetjes aan Harriet en geniet van alles wat je meemaakt.

Jorien

Doortje zei

Oh Niens, wat eng met die bliksem; gelukkig is alles goed gegaan. Ik blijf je volgen...... Take care!
Doortje