woensdag 22 augustus 2007




Hier zijn dan eindelijk de verzoekfoto's voor mijn zussen. Van hen kreeg ik een kadootje dat ik moest dragen bovenop een berg in Afrika. Ik moest er een foto van maken en op de weblog zetten, dus bij deze ( Maseru ligt op 2100 meter dus een berg).

Afgelopen maandag ben ik in het weeshuis geweest waar Aron vandaan komt. Er schattig al die kleine donkere koppies.
Vanmiddag zijn we naar het ziekenhuis geweest waar Aron waarschijnlijk geboren is. We hebben de hele kraamafdeling gezien. Terwijl we daar stonden kwam er een babietje die net 5 minuten oud was en daarna 1 van 1 minuut oud.
We hebben nu waarschijnlijk de "kraamkamer" waar Aron geboren is gezien.
Bij de "nursery" mochten we ook naar binnen daar was oa. een heel klein te vroeg geboren babietje en verder allemaal andere te vroeg geboren kinderen en op tijd geboren kinderen .
Je moet niet op de hygiene en de staat van alle spullen letten, voor Nederlandse begrippen is dat ver beneden peil. Erg indrukwekkend allemaal.
Deze week gaan we ook nog naar een ander weeshuis.

Aankomende zaterdagochtend ga ik vliegen over Lesotho. Ik hoop dat het mooi weer is zodat ik een geweldig uitzicht heb. Ook even hopen dat er nog een plekje vrij is voor Harriet.

Daarna gaan we naar een "game park", een park met wilde dieren in Zuid Afrika. We blijven er een nachtje slapen.
Ik heb met David ( mijn neefje van 3 jaar) afgesproken dat ik opzoek ga naar olifanten, krokodillen, leeuwen en vooral tijgers en ridders. Aankomend weekend is mijn eerste kans.
Jullie merken het wel.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En wat voor tekst staat er nu op????
Veel plezier met jullie vliegtocht en succes met het vangen, vinden van al die dieren en vooral de rovers. Liefs Mam.

Anoniem zei

Ik kan het ook niet zo goed lezen.. Wel een heel persoonlijk & intiem cadeau, ;-) Veel plezier op grote hoogte en liefs van hier,
Jolein

Anoniem zei

Dag lieve Nienke,
Ga je straks weer in t vliegtuig? En dan jooouun door de lucht (met armbeweging)? Dan gaat ik naar jou zwaaien. Waar zijn de ridders? Ik denk gaat jij ook wel tijgers zoeken, denk ik. Deze knopjes zijn een beetje vies (gaat nu over de pc.). Ga jij ook naar t zwembad en de zee en schaatsen? In Afrika?
Nu ben ik klaar. Kusje ''SMAK"
David

Anoniem zei

staat er ook iets op de voorkant van die onderbroek? laat zien!
Veel plezier........