woensdag 29 augustus 2007

Vietnam

Hier ben ik weer alleen nu vanuit Vietnam. Dat is heel iets anders dan Lesotho. Ik loop hier in een continue sauna alleen dan met kleren aan, das wat minder. Iedereen wil wat van je en het is een drukte van jewelste. De weg oversteken is levensgevaarlijk, je steekt langzaam de weg over in de hoop dat de scooters en taxi's je ontwijken.

Mijn eerste tripje is al geboekt. Ik ga een paar dagen de bergen in (naar Sapa), wel georganiseerd maar volgens alle travel agency's is dat het goedkoopste en het veiligst. We zullen zien. Ik ben nu aan het uitzoeken hoe ik het beste door Vietnam kan reizen, met de trein of met de bus??? Mocht iemand nog suggesties hebben dan hoor ik het graag.

Oke, ga nu even eten want het is alweer half 6 s'avonds dus etens tijd.
Tot snel.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Eet smakelijk!
en veel plezier daar.

zie mail.

liefs An

Anoniem zei

hallo Nienke Ik volg trouw je berichtgeving met veel plezier. Doe voorzichtig in Vietnam. Hartelijke groet Mevr. Arendse

Anoniem zei

hallo Nienke Ik volg trouw je berichtgeving met veel plezier. Doe voorzichtig in Vietnam. Hartelijke groet Mevr. Arendse

Anoniem zei

hoi Nynke, super wat je doet. Wij zullen binnenkort wel weer in de donkere doka zitten, wel wat anders dan vietnam. Veel plezier de komende tijd, ik blijf je volgen.
Gr carola

Anoniem zei

Hoi nienke,

Fijn dat je goed over bent gekomen! en bedankt voor je mailtje. Op werk weinig bijzonders te melden... alles gaat gewoon zijn gangetje!
Alweer wens ik je heel veel plezier!!!
Liefs sabine

Anoniem zei

Hoi Nienke!

Leuk om je zo te volgen hoor! Kijk regelmatig of er al wat nieuws opstaat! Spannende verhalen allemaal! Ben erg benieuwd naar hoe je Vietnam verder vindt en ik wacht op nieuwe foto's natuurlijk..

Veel plezier daar!

groetjes,
Annet

Anoniem zei

Hallo Nienke,
Leuk om via een website je reilen en (ab)zeilen te volgen. Ik kijk regelmatig.
Veel plezier en veel sterkte met de hitte.
Groeten, Ank Mollema