zondag 26 augustus 2007

Wilde dieren

Vandaag het laatste mailtje vanuit Lesotho.
Gisteren heb ik gevlogen met een piloot van de MAF die ook voor de flying doctors Lesotho vliegen. Er was 1 plekje over en ik mocht mee. We hebben een generator, groente en kolen afgeleverd op een plek bovenin de bergen waar je niet met de auto kunt komen. Daarna verder naar een stad om een doctor op te halen die weer terug ging naar Maseru. Ik had een geweldig uitzicht over Lesotho en de bergen.

s'Middags naar Zuid Afrika gereden waar we een wild park hebben bezocht. We bleven er slapen en zijn dus 2 keer het wild park in geweest.

Nou David ik heb een neushoorn gezien gezien, buffels, heel veel verschillende bokken. Een kudde van 13 giraffen liepen achter onze auto over de weg. Geweldige beesten zijn dat.
De Leeuwen, olifanten, tijgers en ridders ga ik in Vietnam zoeken.

Zometeen mij tas pakken en dan niet te laat naar bed. Morgen om 8.00 uur vlieg ik naar Hanoi (Vietnam).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gaaf!
Gaaf hoor dat jij deze dieren gister "gewoon" hebt gezien...
Leuk om dat zo al op foto te zien.
Met een telefoontje er bij is het erg leuk om je te volgen...

heel veel plezier in vietnam....goeie reis en tot horens

Liefs anke

PS super dat je met je ondergoed er op staat ;-)

Anoniem zei

hoi!
goede reis! tot spreeks,
liefs sabine

Anoniem zei

Hé Nienke,

Wat geweldig allemaal! Wat kan je wat beleven in zo'n korte tijd, hè?
Wij zijn hier allemaal duf aan het werk enzo (de dagelijkse bezigheden). Geniet van Vietnam!

Liefs,

Paula