zaterdag 18 augustus 2007

Wie o wie...?


Ik ben benieuwd wie me gevonden heeft. Op bovenstaande foto zie je wat ik nou echt gedaan heb. Ik ben wezen abseilen. Eerst kreeg je een training op een kleine wand vlak achter de Lodge. Je ging 3 keer naar beneden om te oefenen. De eerste keer is het engst aangezien het heeeeeel onnatuurlijk is om over de rand van een rots te gaan, daarna ging het beter.

De volgende morgen gingen we om half 8 met de auto naar de top van de waterval. Ik ging als laatste naar beneden en wel 204 meter langs de waterval. Na 5 meter kwam je los van de wand te hangen en draaide je langzaam om zodat je een geweldig uitzicht op de kloof had, helemaal super. Het duurde ongeveer 20 minuten om beneden te komen.
Beneden gekomen met je ca. 1 uur bezig om de kloof weer uit te komen.

Harriet heeft beloofd dat ze het waarschijnlijk nu ook gaat doen, DJ denkt er nog over na. Hou ze in de gaten www.djenhar.blogspot.com

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nienke. Na de foto vergroot te hebben zien we je links aan het touw hangen. Geweldig. Stoere foto's. Ben benieuwd wat voor spannends je dit jaar nog maar gaat doen. Zullen Henriet ook in de gaten houden, zij kan nu eigenlijk niet meer achterblijven!

Anoniem zei

Voorgaande reactie was van je ouders.
Liefs Pap en Mam.

Hilde zei

Hee Nienke!
Leuk om je berichten te lezen! De reis is gaaf begonnen, lijkt me. Nog veel plezier in Lesotho, groeten aan Harriet en natuurlijk blijf ik je volgen!
Groeten Hilde

Anoniem zei

Heej Nienke,
het lieftallige zusje van Harriƫt meldt zich! Ik weet het al: ik wil ook abseilen; DJ & Har 'morgen' dan wel met mij mee ;) Ziet er leuk uit allemaal en het komende jaar ziet er ook behoorlijk gevuld en interessant uit! Super zeg! Nou, veel plezier nog en de groetjes aan mijn zus, zwager en coole neef!! Groetjes, Liesbeth

Anoniem zei

Dag Nien,

Wij zijn wezen fietsen in Amelisweerd...

Groeten en liefs uit Bilthoven

ps
David heeft nog geprobeerd te bellen maar ''je'' was in gesprek. Nog tip ve goed tijdstip?

Anoniem zei

He das stoer!!!!

Ooit heb ik dat in Belgie gedaan maar dat staat in het niets met jou plek, maar het gevoel van net over de rand moeten....dat voel ik nu nog steeds :-(
en het vrijheids gevoel daarna ook nog...:-)

Geniet! Liefs Anke

Anoniem zei

ik zou het iig niet doen! veel te hoog!!!! brrr
groet sabine

Anoniem zei

He lieve Nien!
Eindelijk je blog gevonden!! Wat gaaf zeg, het verbaast mij niets dat je wederom dit type waaghals-activiteiten opzoekt en uitvoert. SUPER!!! Ik hoop vanaf nu veel foto's te kunnen zien en berichten te lezen zodat we je hier een b-tje op je wereldtour kunnen volgen...

Veel groetjes,
Jolein

Anoniem zei

ZO ! was mijn eerste reactie bij het zien van de foto !! Super man !
:-) Het gaat je goed, zo te lezen.
Have fun. ENJOY THE WORLD.

Ik heb al een spannend verhaal.....
wie weet krijg je 'm nog te lezen... :-)

hoihoi, Sarina