maandag 17 september 2007

Quiz!

Wie weet wat wat is?? /Who knows what what is?

Deze is van ca. 5 tm 12 cm groot en is vliegens vlug.

Deze wilde naar binnen terwijl het buiten hoosde.

Deze is hier ongeveer 20 cm lang.

Deze bleef heel stil zitten in de hoop dat ik hem niet zou zien, hij is ongeveer 30 cm lang.


Raar maar waar deze zijn hier ca.10 cm breed.


Deze was ook ongeveer 15 cm lang.



Deze soort is zeldzaam en zaten daarom achter het hek. Ze zetten ze wel uit in de jungle, ik heb ze gehoord maar niet gezien.


Oke dit is mijn dierenverzameling tot nu toe. Ik hoop nog wat grotere dieren voor mijn lens te krijgen.
Mijn boek is inmiddels uit. Ze hebben een klein maar verfrissend zwembadje bij het hotel, waar ik al meerdere keren in heb gelegen. Kort gezegd , ik ben aan het relaxen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nienke
Volgens mij moet je straks een huis hebben met grote muren waar al die mooie foto's aan hangen!
Prachtig alhoewel je best zal schrikken als er een onverwachts langs schiet/vliegt. Wij doen het hier met regenwurmen en naaktslakken.
Liefs Mam.

Anoniem zei

Lieve Nienke, wat een mooie fotos heb jij gemaakt! Ben jj op vakantie geweest vraagt David en heb jij allemaal dingetjes gedaan?
En heb jij allemaal leuke spelletjes gedaan? En ik heb een boek gelezen over tijgers. het is goed op school bij juf Petra. Ik heb buiten gespeeld en ik heb leuke dingetjes gedaan. Dikke
kus van David

Anoniem zei

1.gecko
2.kikker
3.tak
4. deze speel ik door naar mijn denktank
5.fantische vlinder
6.groen beest die we hier ook hebben
7.reostbruin, witgrijze apen...

ga ik nu door voor de koelkastronde??!

Anoniem zei

Ik zou ook kiezen voor een berg, brr en dan onder water. Maar nemo visjes zien is wel erg leuk lijkt me. Wat ook helpt tegen zeeziekte is een aardappel om je nek hangen, zit nog een grondgeur aan. Haha Probeer het maar is. Alie