vrijdag 28 september 2007

Dalat

Ik ben nu in Dalat. Dalat is een stad in de bergen met een heerlijke temperatuur (25C) in vergelijking met de rest van Vietnam. Het is de eerste keer in 5 weken dat ik geen airco nodig heb in mijn hotelkamer. Je wordt in de stad steeds aangesproken door andere "easy riders" die een trip met me willen doen. Jammer maar ik heb al een "easy rider".

Morgen vertrekken we weer. We gaan in 7 dagen van Dalat, Mui Ne, Mekong Delta en dan naar de Cambodjaanse grens. Het is dan bye bye Vietnam and hello Cambodja. Ik ben benieuwd.

Ik vermaak me verder prima. Voor mijn doen ben ik al lekker bruin (natuurlijk niet zo bruin als Sabine (collega)). Af en toe kom ik leuke mensen tegen, het is hier wat lastiger want iedereen heeft zijn eigen kamer. Bijna elk hotel heeft gratis internet dus dat is de plek waar ik mensen ontmoet.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Nienke!

Wat een spannende verhalen allemaal! Ben stieken nog steeds een beetje jaloers op je! Maar wij hadden gisteren ons grote middeleeuwse jubileumfeest! Het was een groot succes en de kinderen hebben genoten. We hadden prachtig weer, al was het 's ochtends wel erg koud. De kinderen hebben op een ezel gereden, naar echte vechtende ridders gekeken, muziek gemaakt en nog veel meer! Ze zijn al zo gegroeid, wat een heerlijk klasje dit jaar. We missen je wel hoor Nienke.

groetjes,
Annet

Anoniem zei

hoi nienke!
haha! wanneer je terug bent gaan we wel kijken wie er wint, maar ik denk dat jij dat bent aangezien we maar weinig zon hebben en jij nog zo'n 3 kw. jaar zon hebt!!!

fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt. Hier gaat alles nog steeds gewoon door.
Heb weer weekend, dus das altijd lekker! Vanavond brulfte in Saasveld.
Nou tot horens! Liefs Sabine

Anoniem zei

Super om alles weer te lezen. Wat doe je veel Leuk! De foto's zijn erg leuk. Tot mails

Liefs en groetjes

ook van Werner

Anoniem zei

Hoi Nienke, Wat een geweldig avontuur. Sommige ervaringen zijn erg herkenbaar,maar door de manier waarop jij reist zie je toch het meest van het land/bevolking. Ik blijf het volgen. Onze eerste fotoles twee weken uitgesteld.
Groet Karin

Anoniem zei

Hoi Nienke,

Het blijft leuk om alles te lezen wat je meemaakt. En dan die foto's.
Leuke kaart had je gestuurd, hangt bij ons in de personeelskamer.
Veel plezier nog enne wij hebben ook bijna vakantie.

Groetjes Alie